Çözüm Üretiyoruz

Mobiljet verimli, hızlı, ekonomik ve sürekli gelişen hizmet anlayışı ve teknolojik alt yapısı ile hizmet sunduğu markaların ana faaliyetlerine odaklanmalarını sağlamak için çözümler üretmektedir.

MOBİLYA SEKTÖRÜ LOJİSTİK ÇÖZÜMLERİ

Mobiljet Mobilya sektöründe faaliyet gösteren firmalara

Depolama

Teslimat

Montaj

ve satış sonrası servis hizmeti sunmaktadır.

Kaliteli ve Avrupa standartlarında hizmet anlayışı ile Hizmet verdiği markaları temsil ederken, teknolojik alt yapısı ile tüm süreçlerde şeffaf, ölçülebilir raporlama sayesinde firmaların üretim süreçlerine katkılar sağlar ve satış sonrası servis alanındaki hizmeti ile Markalara bağımlı Mutlu müşteriler kazandırır.

E-TİCARET LOJİSTİK SÜREÇ ÇÖZÜMLERİ

Mobiljet olarak 2010 yılından itibaren hızla gelişen ve büyüyen E-Ticaret platformlarının depo operasyon süreçlerinde outsourt desteği sunmaktayız . Bu bağlamda müşterilerinin her türlü ihtiyacını karşılayacak entegre yazılımlar ve tam otomasyonlu depo sistemleri geliştirerek kaliteli hizmet sağlamaktayız.

Operasyonel olarak ürünün tedarik aşamasından müşteri varış noktasına kadar olan süreçlerinin yönetildiği bu yapıda; mal kabul, sipariş toplama, paketleme, sevk ve iade takip süreçlerinden % 99,98 KPI performans oranlarıyla tam izlenebilir hizmet sunmaktayız.

MOBİLJET, Müşterilerinize mükemmel bir alışveriş deneyimi yaşatmanız için aşağıdaki yetkinliklerle donatılmıştır.

ERP’leriniz ile entegre çalışan Depo Yönetim Sistemi

"İlk Adım" - Web tabanlı uygulaması orta ve küçük ölçekli şirketlerin operasyon yönetimi

Ürün kabulünde kalite kontrol hizmetleri

Çok katlı ve yüksek hızlı toplama altyapısı

RF el terminalleri ve iş istasyonlarıyla yüksek izlenebilirlik ve performans yönetimi

Envanter yönetim sistemi

Online real time veri alışverişi altyapısı – Standart Web Service’ler

Ürün birleştirme, yeniden paketleme, barkodlama

Artı Adım - Pazarlama ve kişiye özel hizmetler

Ters Adım - Detaylı iade lojistiği

Hızlı Adım - Önde gelen dağıtım firmaları ile entegre çalışan sistemler ve süreçler

Online ve dönemsel raporlama, KPI takibi

DEPOLUYORUZ

Depo yönetimi tüm lojistik faaliyetler içerisinde en büyük paya sahip dilimlerden biridir. Bu sürecin iyi yönetilmesi, stok ve sipariş hazırlama doğruluk oranlarının yüksek tutulabilmesi lojistik maliyetinin dolayısıyla da ürün maliyetinin düşürülmesi adına büyük önem arz etmektedir.

Mobiljet sahip olduğu teknik bilgi ve deneyim yardımıyla süreçleri yeniden tasarlayarak kaynak kullanımını azaltma çalışmaları yapmaktadır. Bilişim altyapısıyla, stok, siparişlerin toplanması, dağıtımı gibi operasyonlardan kusursuz verim sağlayarak tam izlenebilir stok ve sipariş takibi ve kontrol sistemleriyle göreceli satış kayıplarından doğacak zararları en aza indirmeyi hedeflemektedir.

TAŞIYORUZ

Konusunda Uzman, Mobilya Lojistiği alanında tecrübeli Ürün Dağıtım personelleri taşıma ve sevkiyat kaynaklı hasarlanmaları minimum seviyelere çekmek için taşınan ürünün muhteviyatına uygun şekilde taşıma yöntemleriyle ve gerekli araç gereçlerle depolarımızdan teslim alınan ürünler doğru zamanda ve uygun biçim de Nihai Kullanıcı adreslerine teslimatı gerçekleştirilmektedir.

Depolama Sürecinde olduğu gibi dağıtım ve montaj sürecinde de şirketimize ait ve ihtiyaca göre yenilenen-geliştirilen özel yazılımlar kullanmaktayız. Ürünler el terminalleriyle elektronik ortamda teslim alınmakta ve tüm süreçleri online olarak takip etmekteyiz.

KURUYORUZ

Değişen Müşteri taleplerini göz önünde bulundurularak hizmet kalitesini sürekli geliştiren Mobiljet Tüm süreçlerinde tam izlenebilir, kaliteli hizmet sunmayı amaç edinmiştir.

Mobilya Montajının yanı sıra Müşteri ilişkilerinde de gerekli eğitimi almış olan uzman Montaj personellerimiz işin gerektirdiği tüm detayları göz önünde bulundurarak Montaj hizmetini sağlamaktadır. Teslimat anında karşılaşılan Ürün sorunları tablet üzerinden kayıt altına alınarak gerekli birimler online olarak bilgilendirilir.

Saha denetmen ekiplerimiz Montaj anında veya montajın sonlanması akabinde gerekli denetlemeler ve kontroller için Müşteri ziyaretleri düzenlemekte ve verilen hizmeti yerinde kontrol ederek Markaya bağımlı müşteriler kazandırmayı ve hizmet kalitesini artırmayı hedeflemekteyiz.

TAKİP EDİYORUZ

Hızlı ekonomik ve teknolojik gelişmeler ülke pazarını giderek artan bir rekabet ortamın da markaların başarılı olma yarışını kazanmasının yolu, pazar ve müşteri odaklı yaklaşımla sağlanabilir. Müşteri odaklı olma, müşteri beklentilerinin tanımlanması ve iyi müşteri ilişkileri geliştirilmesi ile gerçekleşebilir.

Pazarda çok geniş bir mamul yelpazesi karşısında satın alma kararına etki eden en önemli unsur satış sonrası hizmetler olduğunu görüyoruz. Bu bağlamda Teslimatını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünleri garanti kapsamı süresince takip ediyor ve servis hizmetini sağlıyoruz.

Tüm Depolarımızda oluşturduğumuz mobilya hastanelerinde Panel grup ve yumuşak grup(koltuk, kanepe, yatak, baza) tüm ürünlerin bakım, tamir, yenileme, kumaş değişimi gibi işlemlerini gerçekleştiriyor, Markalara Satış sonrası servis alanında kaliteli hizmet sağlıyoruz.

Ayrıca Hizmet gerçekleştirdiğimiz tüm müşterilere Call Center ekibimiz tarafından Müşteri Memnuniyet anketleri düzenliyor ve müşteri geri dönüşlerine göre gerekli iyileştirmeleri sağlıyoruz.

RAPORLUYORUZ

Mobiljet üstlenmiş olduğu görevlerini uygulamaya başladığı ilk günden beri; günlük, haftalık, aylık ve yıllık bazda, ulaşılan müşteriler, sorunlu müşteriler ve detayları, Sorunlu ürün ve detayları, fabrikadan gelen SSH parça gün ortalaması, servis bekleyen, parça bekleyen, çözülen müşteri detayları, sorunlu müşterin çözüm gün ortalamaları, yaşanan sorunların nedenleri ve oluşan hataların yüzdelik dilimleri, Müşteri memnuniyet anketi sonuçları gibi bir çok raporlamaları çözüm ortağı olduğu firmaya sunmakta ve performans kriterleri ile verimlilik oranlarını ortaya koymaktadır.

Bu raporlamalar sayesinde firmalar;

Kendi işlerine odaklanır

Maliyetlerini düşürür

Müşteri memnuniyetini arttırır

Markanızın imajına olumlu katkılar sağlar

Ürün kalitesini arttırır

Tasarım süreçlerini kısaltır

Rekabet gücünü arttırır

Mağazaların ve Bayilerin memnuniyetini arttırır

Satış gücünü arttırır

Üretim proseslerinde iyileştirme imkanları sağlar.